Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Toekomsten voor dienstverlening : inspiratie voor het vormgeven en organiseren van dienstverlening in lokale besturen
Author:
ISBN: 9782509012609 Year: 2012 Volume: *68 *7 Publisher: Brussel Brussel Politeia Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Toekomsten voor dienstverlening' bevat de bouwstenen en strategie voor het uitbouwen van lokale dienstverlening. Dit boekje gaat dieper in op het leren kennen van de gebruiker, het meten van de impact van de inspanningen, en de interne organisatie in het lokale bestuur. De tekst is geen handleiding, maar biedt een aantal kaders


Book
Durven met dienstverlening : praktijkboekje
Author:
ISBN: 9782509018045 Year: 2013 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Samenwerken aan dienstverlening : durven met dienstverlening
Author:
ISBN: 9782509024848 Year: 2015 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hedendaagse dienstverlening kan niet meer zonder samenwerking. Samenwerken kan op vele niveaus en met vele partners: binnen het lokaal bestuur, tussen lokale besturen, tussen overheid, middenveld en gebruikers. In het boek Samenwerken aan dienstverlening verzamelde editor Bart Noels praktijkvoorbeelden uit België en Nederland, gecombineerd met denkkaders rond samenwerking. Het boek verzamelt visies, cases, opinies van FutureGov, Bibnet, Cultuurnet, Dinobusters, KING, Amsterdam, Gent, VVSG, UGent,... Het boek is de opvolger van het in 2014 verschenen pastingde Interactieve overheid-Durven met dienstverlening.


Book
Durven met dienstverlening : praktijkboek
Author:
ISBN: 9782509030412 Year: 2017 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek verzamelt recente Vlaamse praktijken over dienstverlening in lokale besturen. Elk hoofdstuk wordt ingeleid met een theoretisch kader. Aan de hand van stappenplannen en het kader kan de lezer aan de slag op de werkvloer. De praktijkcases illustreren de verschillende facetten bij het organiseren en vormgeven van dienstverlening. Deze cases zijn geschreven door medewerkers van lokale besturen die vandaag voorop lopen in het ontwikkelen van kwaliteitsvolle diensten.


Book
De interactieve overheid : durven met dienstverlening
Author:
ISBN: 9782509021076 Year: 2014 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deel 1. Visie en beleid : 1. Een programma voor dienstverlening - 2. Actieve en proactieve dienstverlening - 3. Impact meten en kwaliteit - Deel 2. Mensen, informatie en middelen : 1. Mensen : HR en organisatieverandering - 2. Informatie - 3. Middelen - Deel 3. Gebruikers : 1. Gebruikers, klanten en burgers - 2. Leer je gebruiker kennen - 3. In dialoog met gebruikers - Deel 4. Vormgeven van dienstverlening : 1. Clusteren van dienstverlening - 2. Kanalen sturen met een kanaalstrategie - 3. Communiceren over dienstverlening - 4. Personaliseren van dienstverlening - 5. Toegankelijk maken van dienstverlening - Deel 5. Kanalen : 1. Face-to-face - 2. Telefonie - 3. E-mail en chat - 4. Website - 5. Sociale media


Book
Atlas fascikel 2 : hedendaagse architectuur in zuidelijk West-Vlaanderen
Author:
Year: 2002 Publisher: Kortrijk Anno'02

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Burgers, klanten, participanten : sociale media bij het organiseren en vormgeven van dienstverlening.
Author:
Year: 2012 Publisher: Kortrijk Intercommunale Leiedal

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Over hoe je burgers kan aanspreken als deelnemer en co-producent in plaats van louter als klant. De voorbije jaren is het gebruik van sociale media sterk gestegen. Veel organisaties voelen zich dan ook aangesproken om die sociale media in te zetten als kanaal voor communicatie en dienstverlening. Ook lokale besturen willen die weg op. Een goed idee, als het tenminste een overwogen stap is. Je zal als gemeente méér moeten doen dan een Facebookpagina opzetten. Sociale media is geen eenwegscommunicatie, maar maakt dialoog mogelijk. Je moet dus eerst heel precies weten waar en waarover je dialoog wil opzetten. Informeren over dienstverlening en afhandelen van meldingen en transacties via sociale media is één mogelijkheid, het vormgeven van die dienstverlening samen met de gebruiker is een tweede en meer fundamentele stap.

Keywords


Dissertation
Procescontrole door Cubicle
Author:
Year: 1993 Publisher: Geel HIK-HITW

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
50 jaar E17 in Zuid West Vlaanderen : jubileummagazine
Author:
Year: 2023 Publisher: Kortrijk Zuidwest

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Article
E-politiek : kaars en bril : over online-interactie, lokale politiek en participatie.
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: Brussel : VVSG,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by